Ny vecka och nya möjligheter

Idag är det måndag, men jag tycker inte riktigt det känns som måndag. För jag känner mig förvirrad och har ingen koll på något.
Veckans träning

Måndag: Jympa Puls/medel + gym och sen även ett gym pass till på kvällen
Tisdag: Vila
Onsdag: Vila
Torsdag: powerwalk + 2 timmars fotbollsträning
Fredag: Iw + gymmet
Lördag: Fotbollscup
Söndag: Fotbollscup
Och jag kan säga att jag känner mig så glad bara jag ser veckans träningspass.
För nu är jag motiverad till 1000, det är nu eller aldrig som gäller. Ska iväg och handla en våg som väger både vikten och kroppsfet, ska även inhandla ett måttband så jag kan se om träningen ger resultat.
Publicerat: 2012-01-09 @ 10:15:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0