Nu är jag igång med förändringen..

Nu är jag igång med träningen och jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt. Har även lagt om kosten nu, så hoppas på att allt går som jag planerat.
Har satt upp mitt ena delmål nu och det är att ha gått ner 10kg till sommaren, vet inte riktigt vad mitt slutmål ska vara men ska i alla fall ha ett delmål till innan jag är klar med denna förvandligen.
Denna veckan har jag lyckas få in 5 träningspass på 7 dagar och nästa vecka blir det 6 träningspass. Så ska försöka få det att pendla mellan 5-6 träningspass i veckan. Sen ska jag endast mäta mig och totalt skita i vågen i ett tag framöver. Eftersom man stirrar sig blind på siffrorna som står där medans det kan hända så enormt mycket med kroppen även om man bara gått ner 2-3 kg.
Publicerat: 2012-01-07 @ 20:16:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0