Nu är det bara 3 dagar kvar..

Godmorgon världen.

Nu är jag pigg och vaken, har betalat min parkeringböter som jag fick häromdagen på 1000kr. Känns mindre kul men vad ska man göra. Nu har jag lärt mig en ganska stor läxa. Dock är jag ganska så glad ändå för detta var min första parkeringsböter på över 3.5 år.

Igårkväll var Marcus här och titta på film med mig,
vilket var mycket trevligt för det var över ett år sen vi träffades sist. Hade även en hel del och prata om så vi satt inte precis knäpp tysta hela kvällen.

Idag ska jag i alla fall packa, växla pengar, handla det sista inför resan.
Sen ikväll kommer mina sötnosar hit på middag, antar det blir tacos som alla andra kvällar när vi ses :) Men taco är ju så gott så det gör mig ingenting faktiskt :)
Dock är det lite segt att jag ska upp tidigt imorgon men det skiter jag faktiskt i, eftersom jag åker på lördag och har en hel vecka jag kan vila upp mig på.

 

Publicerat: 2011-09-14 @ 09:34:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0