Det är skrämmande, men samtidigt något helt nytt.

Igår var det ingen vanlig dag för det var min födelsedag.
Känns så konstigt att man redan ä 22 år och har haft sitt körkort i över 4 år snart. Helt sjukt vad tiden går fort, kan inte förstå att jag har bott här i över 9 månader.

Nu har jag precis kommit hem från leep smink skola, en av mina bästa vänner går där så fick sitta modell. Idag gjorde dem en skuggad brud make up. Blev faktiskt riktigt fint :) Kanske lägger in en bild på det senare under kvällen.

Sitter just nu i soffan med datorn i knäet och tittar på film,
har bestämt mig att bara ta det lugnt hela dagen som återstår. Förutom att vi ska ut och äta med jobbet ikväll, vi ska till Sankt Marcus vinkällare och äta buffé.

Publicerat: 2011-10-03 @ 14:22:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0