Skönt med en ledig dag.. ;)

Sitter i soffan och tittar på unga mödrar och äter pepparkaksfil med havrefras.
Det känns verkligen att det snart är jul..

Ska snart bege mig ner i tvättstugan eftersom jag inte kände för att tvätta igår, så får jag göra det idag istället.
Skönt för då håller jag igång och där finns ingen chans att sätta sig i soffan och kopla av.
Funderar på att kolla i förrådet vad där finns för något nu när jag håller på med tvätten, eftersom maskinerna bara tar 30 min innan de är klara.

Ibland är det så grymt skönt och få vara ledig,
man kan göra vad man vill hela dagen som idag. Tvätta, städa, diska och sen bara ta det lugnt i soffan. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska iväg och träna i kväll, men som det ser ut nu så ska jag. Måste ju röra på mig med för att få energi :)

Publicerat: 2011-11-10 @ 10:55:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0