Uppe långt innan tuppen

Förstår inte varför jag ska vakna så jävla tidigt varje dag jag är ledig.
Tror det beror på att jag jobar skift så blir allt totalt rubbat, men skit i det för jag älskar mitt jobb :)

Nu ligger jag i soffan och ser på film,
funderar på att göra något och äta till frukost för har ju varit upp sen halv sex. Finns nog många som tycker jag borde gå och lägga mig igen, men det är inte så lätt när man inte kan somna om.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men en sak är säker och det är att jag ska tvätta och handla mat. Känner det börjar bli lite tomt i min kyl ;) Var ju ett tag sen jag handla nu, är ju så duktigt som kör med storhandlin 2 gånger i månaden.

Publicerat: 2011-11-09 @ 07:16:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0