Ibland är jag förvånad över mig själv..

Igår gick jag på min underbara ledighet, då jag ska göra allt som jag inte hinner med när jag är ledig.
Ska umgås med min älskade familj i helgen, spela fotbollscup på söndag och sen ska vi sortera i stugan efter farfars bortgång.

Denna dagen började med att jag vaknade kl 6.30 och kunde inte somna om, vilket känndes mindre trevligt. Men vad ska man göra när man börjat jobba 4.30 i 5 dagar. Kroppen vänjer sig allt för snabbt.
Har precis diskat och plockat undan här hemma, så nu är här rent och fint och det luktar så gott när de är nystädat.

Ska strax bege mig in i duschen, där efter ska jag packa väskan och göra lite ärende innan jag beger mig hem till Sjöbo där jag ska lägga på mina vinterdäck på min älskade bil.. Har haft den nu i snart 1 månad och jag kan inte mer än att älska den.

Vad ska ni själv göra en dag som denna?

 

Publicerat: 2011-11-18 @ 09:06:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0