Beslutsångest gånger två

Har fortfarande lite ont i mitt knä, lite tråkigt bara.
Orkar inte ha problem med knäet, vill ju bara bli frisk. Får bege mig iväg till en riktigt sportläkare och sen köpa ett ordentligt knäskydd som stödjer mitt knä så jag slipper vrida det urled 511 gånger per år..

Håller på att städa och fixar här hemma, så tog mig en liten paus.
Julgardinerna är uppe i köket och i mitt finrum och lika så julstjärnorna, ska köpa en till som jag ska ha i mitt tvrum men jag vet inte vad för någon jag ska ha där. Men de är tur att de är långt kvar tills jul så man har lite tid på sig.

Funderar på att bege mig ner på stan när jag är ledigt på fredag och se om de har några fina julsaker och sådär som jag kan smycka mitt hem med. Är ju första julen jag kommer ha här, så vill inte att de är allt för tomt här hemma. Sen är ja i valet och kvalet när de gäller julgran, men som de ser ut nu så kommer jag ha en liten julgran som jag kommer ställa i mitt finrum..
Publicerat: 2011-11-22 @ 13:48:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0