Tillbaka i verkligheten.. ;)

Då är man tillbaka i verkligenheten igen.
Mitt första arbetspass efter semestern fick jag börja med att jobba över 2.5 timmar och skulle egentligen ha varit ledig både igår och idag. Men snäll som jag är ställde jag upp och jobba med tanke på att vi är lite folk på jobbet och några har blivit sjuka.

Men semestern var underbar, hade det varmt och skönt.
Det blev mycket solande, shopping, god mat och en massa god dricka. Precis så det ska vara när man resor. Funderar även på att åka iväg en vecka till hösten, så ska lägga in om semester nu när jag kommer till jobbet idag. För tror jag behöver en vecka att villa upp mig eftersom jag ska jobba exakt hela sommaren.

Dock känner jag att tiden börja springa ifrån mig, så får nog snart hoppa in i duschen och sen bege mig tillbaka till Malmö Airport för att jobba 11-20 ;)

Publicerat: 2011-05-31 @ 09:39:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0