Time to say goodbye...

Har verkligen inte haft tid med bloggen.
Igår jobbade jag 8-21 och idag jobbade jag 5-19 och imorgon ska jag jobba 5.15-19.
Så är rätt så mör nu kan man säga, så lär vara helt färdig imorgon kväll skulle jag tro. Men det kanske man kan somna i normal tid och inte sitta uppe halva natten.

Men idag har jag varit aktiv,
när jag kom hem från jobbet så tog jag av mig uniformen och hoppade ner i pyjamasen. Sen där efter ställde jag mig i köket och fixa till en varma koppen. Orkade inte riktigt ställa mig och laga middag, sen så var jag tvungen att diska eftersom jag inte har någon diskmaskin..

Nu ligger jag i alla fall nerbäddad i soffan med datorn i knäet och tittar på timeout.
Kanske inte världens bästa program, men finns inte så mycket annat att titta på såhär en söndagkväll.

Vad har ni gjort idag då sötisar?
Publicerat: 2011-03-06 @ 21:01:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0