Shopping med en av mina älskade vänner..

Har precis kommit hem från en trevlig dag med en av mina älskade vänner som också har flyttat till Malmö.
Dock bor hon en bit ifrån mig men det gör inget, skönt med promenader sen när det är varmare ute.

Körde och hämta henne när jag kommit hem från jobbet, sen körde vi vidare ut till Arlöv och gick sådär i drygt 4 timmar på Burlövs center. Fick handlat lite dock endast saker jag behövde.
- Träningsbyxor
- Linnen
- Strumpor
- En svart blus med vulanger

Efter Burlövs Center så begav vi oss till Willys för att handla lite mat, dock blev det inte så mycket handlat för min del eftersom jag har hela kylen och frysen full av mat som jag känner att jag behöver äta upp först innan jag handlar något nytt.

Nu har jag i alla fall vikt mina kläder jag tjajat om i sådär 3 dagar, 
helt galet att man ska vara så bekväm av sig, men man lär väl sig med tiden att där inte är någon annan som gör det till en utan att man får ta och göra allting själv.
 


Dagens outfit ;)

Publicerat: 2011-03-03 @ 19:23:56


1 kommentarer
Postat av: Kim

Jag håller med! Men vissa är tydligen känsligare än andra. haha :)

2011-03-03 - 21:21:08 | URL: http://kimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0