Mot friskis och svettis ;)

Nu har jag vikt kläderna som låg i en hög i sovrummet,
och lagt in dem på sin plats och har även hängt in den där tvätten. Måste springa ner i tvättstugan idag och kolla tvätt tider. För känner att jag behöver tvätta för nästan alla underkläder är i tvätten samt det börjar ta på mina träningskläder. Men det är inte så konstigt med tanke på hur mycket jag tränar och sen vill man inte använda samma två gånger för man svettas ju som jag vet inte vad.

Nu blir det ett indoorwalking pass, dock är det endast bas idag.
Men gillar den tränaren där för hon peppar en verkligen och sen är hon rolig om inget annat. Och det är så det ska vara för annars tycker man inte det är lika skoj och träna.

Men nu ska jag hoppa i mina snygga träningskläder och bege mig till friskis.
Ni får ha en underbar fredag =)

Publicerat: 2011-03-04 @ 15:37:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0