Mer död än levande..

Nu har jag fått i mig lite lunch, blev kycklinggryta med ris.
Riktigt gott faktiskt, kännde att jag behövde något i magen efter träningen. Är faktiskt helt slut i kroppen efter träningen. Skulle egentligen vara indoorwalking bas idag med eftersom ledaren inte var där så blev det medel istället. Så mina ben är som spagetti och armarna känns som bly, men nu är det att samla krafter till morgondagens träningspass som gäller.
Då blir det ki box och känner att jag behöver variera min träning lite så jag kan bli av med lite fett samtidigt som jag kanske bygger lite muskler.

Men nu ligger jag halvdöd i soffan och tittar på biggest looser.
Tänkte faktiskt ta och vila en stund sen när det är slut för känner mig så trött men det kanske är bättre jag håller mig vaken så jag kan gå och lägga mig tidigt istället ;)

Publicerat: 2011-03-09 @ 14:15:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0