Har vuxenpoäng så jag klarar mig livet ut.. ;)

Nu sitter jag och tittar dirty dancing medans jag väntar på att tvätten ska bli klar.
Tur det bara tar ca 35-40 min per maskin, så väntan är inte allt för lång. Har en maskin till med färgat som behövs tvättas vilket jag hoppas att jag hinner med.

Känner att jag har skaffat mig enormt många vuxenpoäng sen jag flyttade.
- ica kort
- copp kort
- tvättar
- städar
- lagar mat
- handlar
- diskar

Hur många vuxenpoäng får jag av er? =)

På tal om annat, nu när jag var nere och slängde in kläderna i maskinen så står min granne och viker tvätt. Så berättade hon att hon hade nästan 230/140 i blodtryck vilket är enormt högt. Men läkarna hade inte gjort något speciellt när hon var där. Så erbjöd mig faktiskt att bära upp hennes tvätt till henne, hur snällt är inte det.
Sa även till henna att hon fick knacka på om det var något mer hon behövde hjälp med.. ;)

Publicerat: 2011-03-11 @ 11:23:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0