Hallå världen, vilken underbar dag..

Är som sagt ledig idag, men inte fasiken kan man sova länge för det.
Vaknade redan vid 4.30 men ville verkligen inte gå upp då så har legat och halvslumrat nu i 2 timmar.
Men nu är jag uppe och har diskat, plockat undan och strax ska jag faktiskt ta och dyka in i min gaderob och se om där är något fint man kan ha på sig idag.

Måste även komma ihåg att packa träningskläderna.
För ikväll är det utomhus träning som gäller på konstgräsplanen i Sjöbo. Ska bli skönt och få komma igång med det igen. Dock tråkigt att man bara tränar 1 gång i veckan, men vad ska man göra liksom.
Bor man 7 mil från byn där jag spelar så kör man inte precis och tränar 3 gånger i veckan när bensinen ligger på nästan 14 kr litern. Men nog om det.

Det ser i alla fall ut som om det kommer bli en underbar dag idag.
Solen är påväg upp och fåglarna kvittrar, så en skön promenad med bästis innan vi beger oss iväg till Anna för att snacka skit, dricka määngder av kaffe och sen även gosa med bebis ;)

Publicerat: 2011-03-16 @ 07:02:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0