Hälften av tiden har redan gått.

I slutet av januari bestämde jag mig för att ta tag i min viktminskning.
Då bestämde jag mig för att sluta äta skräpmat, godis och alla andra onyttigheter mitt i veckan, så en dag i veckan och det är antingen fredag eller lördag. I det läget bestämde jag också mig för att jag inte skulle ställa mig på en våg fråns det hade gått 10 veckor och än så länge har det gått 5 veckor. Så just nu känner jag att jag bara vill ställa mig på den och se resultatet.

Sen eftersom jag tränar 5-7 pass i veckan så gäller det ju att jag får i mig ordentligt med mat och att jag håller blodsockert i samma nivå hela dagen.

Men har ju fått höra från mina nära och kära att det syns på mig.
Så då blir man ju ännu mer peppad till att träna och äta bra mat för man ser att det ger resultat.. Har ju även blivit så beroende nu av träningen att får jag inte träna på 2 dagar får jag en enorm ångest.
Så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det hela, tror jag blivit enormt beroende av min träning. Funderar även på att köra lite styrka efter träningspassen.

Så låt nu tiden gå fort,
för vill ha ett fint resultat på vågen och måttbandet om 5 veckor :)

Publicerat: 2011-03-09 @ 20:45:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0