Godmorgon världen

Godmorgon snyggingar.
Då är det fredag och det betyder helg för en del. Men inte riktigt för mig eftersom jag ska jobba ett övertidspass imorgon och sen köra mitt ordninarie pass på söndag. Så denna helgen blir det en lugn och mysig dag.

Tänkte kolla på film nu och ta det lugnt lite,
sen ska jag ta tag i det här med städningen hemma. Ser ut som kriget här just nu, har inte ställt in varken strykjärn eller strykbrädan så den står mitt i vardagsrummet. Sen har jag määängder av skor framme i hallen, så får väl ta och ställa undan några. Sen blir det dansa lite vals med dammsugaren och även ta och diska..

Vad ska ni göra denna underbara dag? =)


Publicerat: 2011-03-04 @ 08:36:41


2 kommentarer
Postat av: Casandra

Vad duktig du är, eller hur är det mysigt att ha ett eget boende som man kan gå och plocka i. :)



Idag blir det att stryka, köra in ved och plocka för min del :)

2011-03-04 - 10:17:57 | URL: http://casandraojoakim.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

as cool bild ju :D

Sv: Klart det var gymmets poolavdelning jag tog bil på, lägger ju inte in en helt annan bild, haha :D Men det är väldigt mysigt där ja!



Hoppas du får en fantastiskt bra lördag i solskenet!

2011-03-05 - 12:33:54 | URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0