Godmorgon världen, vilken underbar dag

Godmorgon.

Just nu känns det som jag inte gör något annat mer än jobbar och tränar. Men visst är det skoj och träffa alla människor på jobbet. Det bästa är när man får komplimanger om vilken bra service vi ger på norwegian.
Idag jobbar jag dock kort dag, slutar redan kl 10.30 och där efter blir det bara hem och äta sen vidare till friskis och svettis och träna indoorwalking bas.

Sen ikväll vet jag inte vad som händer, blir väl städa och plocka undan lite.
Kanske till och med träffa någon trevlig prick och om inte det blir det väl bädda ner sig under den älskade filten och titta på en bra film..

Men nu ska jag fortsätta jobba.
Ha en underbar dag..

Publicerat: 2011-03-09 @ 06:40:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0