Big Brother, Biggest loser och halv åtta hos mig..

Har precis tittat på en massa big brother avsnitt.
Fy fan vad jag skrattar varje gång, gurkan är så jäävla cool. Om jag ska vara ärlig så hoppas jag på att han vinner hela big brother. För det tycker jag han är värd, utan han hade det inte varit något.

Men nu ska jag titta på biggest loser och sen får man väl nästan ta och krypa ner i sängen.
Eftersom jag bröjar jobba redan kl 4.45 och ska upp vid 3.40 så behöver jag ha några timmars sömn. Har en riktigt lång dag framför mig ute på Malmö airport, det är tur jag älskar mitt jobb för då går tiden fort :)

Men ha en underbar torsdagkväll :)

Publicerat: 2011-03-17 @ 19:16:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0