21 månader av sorg och saknad <3

  


Det har gått 21månader idag..
Saknaden efter henne är lika stor nu som när hon precis hade somnat in. Tror aldrig riktigt att jag kommer att komma över henne. Världen är rätt så orättvis om man säger så..

Bara att tänka och skriva detta tar emot inom mig. Hennes bortgång har lämnat djupa ärr inom mig, men frågan är om de kommer att läka någon gång.
Så ska faktiskt bli skönt och komma hem till min älskade familj ikväll och umgås med dem. 

Ibland när jag är hemma och hälsar på mina älskade föräldrar och även när jag hälsar på Bo. Så sitter man och pratar och skrattar åt alla roliga minnen från min barndom, sen även när man blev äldre. Tänk så mycket min älskade farmor har missat. min 20 års dag, dagen jag flyttade till egen lägenhet och en massa annat. jag inte vill skriva om här. Men hade hon varit i livet nu så vet jag om att hon varit enormt stolt över mig, för det vet jag om att hon var. 

Känns dumt att skriva att jag saknar dig här, när du ändå aldrig kommer kunna läsa det.
Publicerat: 2011-03-16 @ 07:28:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0