Nu jävlar är det svett och tårar som gäller!

Vaknade för en stund sen och nu sitter jag med datorn i knäet vid tvn.
Har precis betalat alla mina räkningar och har mer än halva lönen kvar och det känns riktigt underbart. Speciellt nu när jag ska köpa tv i veckan och sen flyttar jag till helgen.

Så tror nog att jag ska klara mig, annar gör det inget för har lite hull att ta av så det är lugnt.. Hoppas på att det ska bli lite lättare att gå ner i vikt nu när man bor själv och går in på ett schema där jag endast jobbar morgon, förmiddag och eftermiddag, inte en endaste kväll..
Man får i alla fall mer fritid och kan umgås med vänner, träna fotboll och även träna på friskis och svettis, samt ta ett par powerwalks i veckan.

För nu jävlar är det nog, nu ska jag bli smal och snygg tills vi åker till turkiet i maj.. ;)



Såhär ser jag i alla fall ut nu, som en levande köttbulle :/

Publicerat: 2011-01-26 @ 09:42:27


2 kommentarer
Postat av: Anonym

Du har blivit jättesmal! :D

2011-02-03 - 01:43:03 | URL: http://nezzzan.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Alltså. Är det du på bilden? Jag föreställde mig en kvinna som var överviktig. Hur mycket väger du egentligen? Tycker du ser smal och normal ut på bilden??

2011-02-15 - 13:34:34 | URL: http://www.hannahborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0