Ingen dag är den andra lik . . ;)

Nu har jag precis pratat i tele med min bästis.
Skulle ringa och se så hon var vaken, men det var hon redan så det var bra. Hoppas bara att hon inte somnar om nu, för då finns ju risken att hon missar bussen och det vill vi inte.

Idag är det full rulle, först ska vi till lägenheten och lämna vår packning, bära upp alla mina skor och sen ska vi bege oss till Net on Net och handla ny tv till mig och sen även inom affären och handla något som vi kan ha till middag ikväll. Sen där efter får vi se vad klockan är för 15.25 ska jag köra till jobbet för att vara "lärare" till en som ska rampa sin första norwegian.. Så får hoppas att det går bra nu med, annars är det kris.

Sen ska jag försöka få bästis att laga middagen ikväll,
så den är klar när jag kommer hem från jobbet vid kl 19.15. Visst det kanske är lite sent och äta då men vad gör man. Sen är det ju frågan om hon vill agera köksa ;)

Publicerat: 2011-01-27 @ 08:11:11


1 kommentarer
Postat av: ~ THESSBEAUTY ~

Klart jag agerar köksa. ;)

2011-01-27 - 08:44:18 | URL: http://thessbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0