Träningen har fått mig in på andra spår i livet.. ;)

Jag personligen trodde aldrig att mitt liv skulle få en sån här vändning när jag flyttade till egen lägenhet.
Mår så enormt bra nu, även om det kan vara tråkigt och bo själv ibland.

Tror mycket är tack vare träningen jag har börjat med,
men man mår ju så sjukt mycket bättre när man rör på sig har jag kommit fram till. Även hur hårt och jobbigt det än kan vara och dra sig dit i början, men lovar er alla att efter ett tag så släpper det och då är det roligt och man är motiverad till tusen.

Denna veckan har jag en del träning planerad:
mån: Gympa, avklarat
tis: Indoorwalking, avklarat
ons: Indoorwalking, fotboll
tors: Ki box
fre: ledig
lör: ledig
sön: Fotboll

Sen får vi se vad jag ska träna nästa vecka, men tror det blir en del indoorwalking pass. För fy fan vad kul det är och det är inte alls så jobbigt som man hade tänkt sig.. Det är i alla fall ett pass som jag fallit pladask för :)

Publicerat: 2011-02-08 @ 13:03:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0