Uttråkad till tusen . .

Sådär nu har jag vilat middag, kanske blev lite längre än jag hade tänkt mig.
Så frågan är om jag kommer att somna när jag väl ska krypa ner i sängen om ett par timmar. Men den smällen får jag väl ta då.

Nu är jag riktigt rastlös, vet inte vad jag ska göra riktigt.
Kanske får gå och bädda rent i sängen, kan dock lika bra göra det imorgon med :P Men nu är där massa tvprogram som jag ska titta på så får göra det imorgon istället.. ;)

- Halv åtta hos mig
- Mästerkockarna
- Fuskbyggarna

och där efter är det dags för mig att krypa ner i sängen ;)
För min älskade väckarklocka ringer kl 3.30 och då gäller det att kliva ur sängen direkt..
Publicerat: 2011-02-23 @ 19:28:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0