Svett & tårar är det som gäller

Nu har jag precis bokat in veckans träningspass och det känns riktigt underbart ;)
Mån: Jympa, Bas & styrka
Tis: Indoorwalking
Ons: Indoorwalking
Tors: Boxning
Fre: Indoorwalking
Lör: Ledig
Sön: Fotbollsträning

Nu jävlar är det svett och tårar som gäller. För vill man vara fin får man lida pin, och det gör jag vissa träningspass men det är bara bita ihop så gott det går för bara man har viljan så går allt i rätt väg. För är riktigt förvånad över att jag är så motiverad som jag är nu, tycker det är lika roligt och träna på friskis varje gång man kommer dit.
Sen tror jag även att ju mer man tränar ju mer beroende av träningen blir man. Från att träna typ fotboll 2 gånger i veckan till att träna mellan 6-7 pass i veckan är en stor förändring. Så hoppas på att få se fina resultat på min kropp om lite mer än 1 månad, och sen även den 11 maj då det är dags att hoppa i bikinin första gången för i år ;)

Publicerat: 2011-02-21 @ 15:47:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0