Ny vecka och nya utmaningar .. ;)

Nu är jag hemma igen efter ett hårt träningspass.
Kan i alla fall erkänna att jag känner mig mer död än levande nu. Dock har jag fått i mig lite mat, dock blev det bara fjärilskottlet och en jävla massa grönsaker. Orkade inte koka eller slänga in potatis i ugnen så fick klara mig utan. Men det går lika bra utan, är inte så förtjust i potatis.

Nu ligger jag halvdöd i soffan och tittar på familjen annorlunda,
fast frågan är hur länge jag är vaken för jag känner att huvudet börjar bli tugnt. Ska ju trotts allt börja jobba kl 4.45 imorgon så får väl gå upp kl 3.30, så är väl snart dags att krypa ner i sängen ändå ;)



Publicerat: 2011-02-14 @ 20:09:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0