Nu jävlar får det kosta vad det vill..

Nu är man åter på jobbet, men känner mig riktigt seg i kroppen kan jag tala om för er. Så det ska bli skoj och se hur träningspasset går ikväll. Bytade ut indoorwalking mot stationsjympa, så nu blir det mer styrka som gäller. Men det mår man ju bra av, speciellt nu när jag har mitt mål framför mig.

Ska dock planera ut ett litet delmål, men jag vet verkligen inte vad jag ska ha. Tänkte ha det i maj, så jag kan vara vär den där lilla resan till Turkiet i 2 veckor ;) Ni har inga tips till mig? ;)

En sak är i alla fall att jag varke ska väga eller mäta mig på 2 månader, tror det är roligare sen när man märker resultatet när de där 8 veckorna har gått. Än så länge har det gått lite mer än 2 veckor och jag tycker personligen jag känner lite resultat på magen. Vilket får mig att kämpa med träningen ännu mer. För nu jävlar ska jag klara det och det får kosta vad det vill.. ;)

Hoppas att ni kommer följa min viktminskinig,
och att ni håller tummarna för mig, kanske ger mig en och annan peppning då och då ;)

Publicerat: 2011-02-15 @ 06:00:44


1 kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Good luck hörru! Hoppas det går bra och att du når ditt mål (:



Ha en super fin tisdagseftermiddag!

2011-02-15 - 12:20:44 | URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0