Mer död än levande.. ;)

Nu är man åter på jobbet,
kan erkänna att det känndes mindre skoj när klockan ringde 4.20, men låg kvar i sängen och drog mig en stund innan jag hoppade in i duschen ;)

Men nu sitter man på jobbet, tänkte gå in och kolla på friskis och svettis hemsida om vilka träningspass jag bokat och sen även se om där är några andra pass man kan ta ;)
Mån: Gympa
Tis: Indoorwalking
Ons: fotboll
Tors: Ki box
Fre: Indoorwalking
Lör: ledig
Sön: Fotboll

Tycker det se ganska fullspäckat ut, så vetifan om jag orkar köra dubbla pass på en dag. Eller om jag ska låta det vara som det är och ge verkligen allt och lite till på varje träningspass ;)
Så måste där ju komma något resultat skulle man tycka, för att träna 6 pass i veckan fram till sommaren skulle nog ge fina resultat. Hoppas i alla fall på en slank mage och en vältränad kropp!

Men nu ska jag återgå till jobbet ;)
Ha en underbar måndag, för jag själv ska försöka så gott jag kan!

Publicerat: 2011-02-14 @ 05:44:23


2 kommentarer
Postat av: Casandra

Duktig du är :) Skulle vilja ha den energi du har. :) För mig är just nu hela dins veckoträning som för mig att gå upp för vår egen trappa Skrattar Jag blir helt slut i kroppen :)

Du får komma upp sen och ge mig lite energi vännen.

2011-02-14 - 11:00:54 | URL: http://casandraojoakim.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Nä, låter mindre kul. Men snart kommer du säkert i om du jobbar på :)

2011-02-14 - 16:03:39 | URL: http://www.hannahborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0