Hör hur köket kallar på mig.. ;)

Tänkte faktiskt ställa mig i köket nu och laga en massa mat.
Köpte massa nöt och fläskfärs igår när jag var och handlade, så har planerat göra köttbullar, pannbiffar, köttfärsås och köttfärslimpa. Sen tänkte jag faktiskt lägga det i frysern, så man bara kan ta fram det och köka antingen ris, potatis eller pasta till. För det finns ju dem dagarna som man inte orkar laga någon mat, så då är det bara att ta fram något från frysen.

Men man får tänka på att det inte kan ligga där allt för länge heller..
Så får se hur länge jag står och lagar mat nu i eftermiddag, för sen tänkte jag bädda ner mig i soffan och titta på gladiator och bara njuta av att vara ledig ikväll.. ;)
Fast lite trevlig sällskap av någon söt prick hade verkligen inte varit fel, eller vad säger ni? ;)
Publicerat: 2011-02-08 @ 15:04:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0