Förenkla ditt liv & få tid att leva..

Kom hem från fotbollsträningen för en stund sen, har hunnit duscha och bädda ner mig under filten i soffan och ser på älskade solsidan. Kan inte mer än att älska det programet.
Kan inte ens förstå hur man kan klara av att spela så korkade som de gör..

Frågan är hur länge jag orkar vara vaken ikväll,
ska ju jobba 5.45-19 imorgon och med tanke på att jag inte sovit mer än 1 timme natten till idag. Så tror jag hinner somna här långt innan timeout är slut ;)

Vad gör ni en kväll som denna? ;D

Publicerat: 2011-02-27 @ 20:24:56


1 kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

solsidan och wallander var det som gällde igår :D enda kvällen jag följer något på tv!



Sv: Tack du! det är mammas skidjacka, brukar aldrig ha sånna jackor men på prommis var det bra :)

Ha en super bra dag, kramis!

2011-02-28 - 08:40:32 | URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0