Att jag aldrig ska lära mig.. ;)

Håller på att göra snyggt här hemma inför kvällen,
är riktigt taggad till utgång med mina älskade Ystad damer ;) Har en känsla i kroppen som säger att detta kommer bli en galen kväll. Många minnen och goda skratt ser jag fram emot ikväll.

Ska även ta och lägga in mina kläder snyggt på hyllorna igen.
Är fan sämst på att lägga in allt snyggt och prydligt igen när jag inte hittar vad jag ska, är liksom lättare att kasta ner det på golvet i en hög. Så jag hoppas på att jag lär mig en läxa snart, för det är bättre och lägga in allt på plats direkt för då slipper jag de tråkiga att vika och lägga in det.

Publicerat: 2011-02-18 @ 14:37:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0