Det är bara att bita i det sura äpplet.

Har varit lite off från bloggen, men har haft så mycket annat och göra.
Nu har jag två lediga dagar och då lyckas jag dra på mig en förkylning som heter duga. Ska dock inte klaga för kommer inte ihåg när jag var sjuk sist. Så det är väl bara att bita i det sura äpplet.

Nu ligger jag i soffan hos mina föräldrar, funderar på om jag ska hoppa in i duschen och sen göra mig iordning. Ska ju träffa en tjejkompis sen som jag inte har träffat sen jag flyttade till Malmö vilket är en skandal. Men de är inte alltid så lätt och hinna med allt i livet. Man vill göra så enormt mycket men man får inte tiden att gå runt.

Publicerat: 2011-12-07 @ 10:15:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0