Borta bra men hemma bäst

Sådär nu är man hemma i sin älskade lägenhet igen,
har varit skönt och mysigt hemma hos mina älskade föräldrar. Men nu kännde jag att det var dags att åka hem till mitt eget palats.
Har ju som sagt en hel del att packa upp eftersom jag var i ullared i lördags med mamma och sen är det ju alla kläderna som jag har haft med mig till mina föräldrar. Sen funderar jag på att städa i lägenheten, känns som här blir dammigt på nolltid vilket är ganska så tråkigt. Vill ju ha det rent och snyggt hos mig.. Så får väl ta fram trasan och börja damma över här hemma, men det är tur att det luktar så gott när man väl har städat och gjort fint här hemma.
Sen ikväll ska jag förmodligen ta och pyssla, kanske göra pepparkakshus om vi orkar det. Annars får vi se vad vi hinner med ikväll. Vad ska ni själv göra denna underbara tisdag?
Publicerat: 2011-12-20 @ 14:42:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0