Man får väl köra hem till sitt eget boende..

Godmorgon på er alla.
Kan inte precis påstå att jag har sovit gott inatt, gick upp och la mig i mitt flickrum som jag hade när jag bodde här hemma hos mina föräldrar. Men efter 2 timmar vaknade jag och hade en enorm klåda i mina ögon så tog täcket och begav mig ner i soffan. När jag väl kom ner här så slutade det faktiskt och klia, så jag vet inte om jag är allergisk mot något där uppe.

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra idag.
En sak är i alla fall säker och det är att jag ska bege mig hem till stan, till mitt eget såkallade hem. Men frågan är om jag behöver handla något först eller om jag tar det ikväll. Det återstår att se hur jag gör med de.


 
Sitter och fåglar  mig i camen..

Publicerat: 2011-08-02 @ 08:20:09


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0