Jag behöver en ledstjärnas ljus

Godmorgon sötnosar!

Idag känns det lite bättre och det är skönt. Tur att jag har alla mina vänner som stöttar mig igen detta, utan dem hade jag varit svag och orkeslös. Sen är jag glad att jag har en sån underbar familj som jag har, älskar verkligen min mamma och pappa. De är de bästa föräldrarna man kan tänka sig att ha.

Men nu ligger jag i soffan och tittar på tv och updaterar min iphone till den nya programvaran. Sen får man väl bege sig in i duschen och där efter snygga till sig.
Ska ju till sjukhuset med mina föräldrar och sen ska vi gå på stan lite, mamma ska handla en ny mobil telefon. Så ska hjälpa henne med det och sen blir det väl lite shopping antar jag.


Publicerat: 2011-08-10 @ 10:37:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0