Jag hatar halebop.....

Vilket underbart väder att vakna till,
solen som skiner rakt in i sovrummet, fåglarna som kvittrar.

Nu har jag varit i kontakt med halebop för att höra om min "gamla" mobil blivit spärrad och det hade den visst blivit igår kl 10.38 och det var då jag var inne på Telia butiken på mobilia.
Så det var skönt och höra, men det tog en jäääävla tid och få reda på det eftersom man inte kan ringa till någon support utan måste ta allt via mejl eller livechatt med de på halebop. Vilket är riktigt irriterande, det hade varit så mycket lättare om man kunnat ringa och få prata med någon. Så just nu hatar jag halebop, jävla skit operatör...

Publicerat: 2011-08-09 @ 10:02:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0