Jag dissar dig..

Igår efter jag hade slutat jobba så körde jag hem till mina älskade föräldrar.
Tänkte spänndera lite tid med dem innan jag skulle köra iväg och träna, men såklart skulle mamma iväg och klippa sig. Så hjälpte pappa med maten, sen satt han och jag och prata om resan till turkiet.

Nu är det ju mindre än 5 veckor kvar, vilket känns riktigt underbart.
Men får lägga i en växel till när det gäller träningen, för mer resultat ska jag ha innan jag resor. Den saken är i alla fall säker. Så om jag ska svettas som en idiot på friskis varje dag..

På tal om resultatet efter min träning så tror jag faktiskt att jag skiter i att väga och mäta mig.
Utan bara kör på som vanligt, har ju märkt skillnaden på mig själv nu. Så då kanske man blir besviken om man inte ser så många kilos skillnad på vågen.
Publicerat: 2011-04-07 @ 08:41:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0