Är helt slut som artist..

Sådär nu är man hemma från ett övertidspass på 13 timmar.
Vilket kommer klirra fint på kontot eftersom det är en fridag, så körersättning och fridagstilllägg är väl aldrig fel.
Ska även ta och börja jobba 1 timme tidigare imorgon,
vilket känns både bra och dåligt, skönare och sova en timme längre men man får ju ställa upp för företaget när det är många som är sjuka..

Nu sitter jag i pyjamasen i soffan, visst det kanske låter konstigt och sitta i den redan.
Men jag orkar verkligen inte göra något, orkar inte ens fixa middag till mig ikväll så får se om jag hittar något jag bara kan ta och värma i frysen.

Ska i alla fall försöka hålla mig vaken så länge som jag kan,
i hopp om att jag ska kunna sova gott inatt för annars så vaknar jag minst 2-4 gånger om natten. Vet inte varför jag sover så oroligt som jag gör. Kanske är för jag är rädd att försova mig?
Publicerat: 2011-04-14 @ 19:59:34


1 kommentarer
Postat av: Casandra

Duktig du är, ja precis som du säger, det klingar fint i plånboken :) Då sover du som jag nu he he, a ja fisen är duktig, hon vaknar var 2-3 timme, men sedan sitter man där en halv timme och ammar :)

2011-04-15 - 10:35:28 | URL: http://casandraojoakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0