Upp långt innan tuppen

Nu är man uppe igen tråkigt nog, det är snart dags att bege sig till jobbet.
Sitter i soffan med datorn bredvid mig och äter frukost och dricker en kopp kaffe. Ska liksom inte bege mig hemifrån förrens kl 4.10 så det är ju ett tag till.

Ska läsa lita bloggar och svara på kommentarer såhär på morgonkvisten! Sen är det så skönt för jag är hemma redan vid 9-10 idag och då har man hela dagen till att hitta på något skoj.

Dagens schema:
- Sola solarium
- Gå en runda
- Sortera bland mina skor
- Städa rummet
- Träffa en kompis
- Gå en runda

Som ni ser så har jag en hel del att göra idag, så dagen lär väl ta slut lika snabbt som igår!

Publicerat: 2010-09-23 @ 03:55:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0