Poströstat inför valet 2010

Sådär nu har jag varit på biblioteket här i sjöbo och poströstat inför valet.
Pågrund av att jag ska jobba på söndagen då det är val så fick vi ju ta det idag men det gör ju inget. Röstade faktiskt på min mamma i kommunfullmäktige. Men vilket parti håller jag för mig själv till valdagen ;)

När jag kom hem från jobbet innan fick jag mig 3 timmars sömn så nu är jag fit for fight igen.  Så nu ska jag göra mig snygg för jobbet och sen jobba 19.30-23 ;)

Ha en riktigt underbar tisdagkväll.

Publicerat: 2010-09-07 @ 18:16:09


1 kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

spännande sitter att man kan rösta på din mamma :D

Sv: ja skicka tillbaka kläderna är hemskt ju.. nej föredrar att testa i butik! dock finns det ju störra utbud på nätet, framförallt vad gäller klänningar.

Ha en toppen tisdagskväll!

2010-09-07 - 20:53:12 | URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0