Känner mig som ett levande monster

Mitt ordinarie arbetspass skulle vara 6-9 men det slutade med att jag jobbade 3-13. Så blir ju en hel del timmar till vilket jag tycker är underbart. Pengarna behöver man ju alltid som sagt :)

Nu är det lunch och sova som gäller. Är så enormt trött så vet inte riktigt vad jag ska ta vägen. Så blir ett par timmars sömn nu, sen duschen och sen blir det att bege sig åter till Malmö airport igen.

Hade ju tänkt att jag skulle göra lite ärenden idag men de kan jag glömma, sova är mycket bättre. Får ta och fixa det innan jobbet imorgon istället. Så hoppas på att jag hinner med allt nu innan man åker :)
Publicerat: 2010-09-07 @ 14:39:01


2 kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan! Tänker du kolla på Idol ikväll? :P

2010-09-07 - 15:09:42 | URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: LINN

hejjjhejj ;D vi har likadan design :D hahah :D

2010-09-07 - 15:37:02 | URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0