Inte en lugn stund.. ;)

Nu har jag precis duschat och fy fan vad underbart det var.
Efter en fotbollsträning är man skitig från tår till öron, speciellt om man är målvakt.

Halv sitter just nu i soffan med ett stort glass vatten och med ett äpple i andra handen. Måste ju få i mig något såhär när man har tränat fotboll. Egentligen ska man äta riktigt mat, men pallar fan inte fixa något och sen med tanke på att jag ska sova snart så hoppar jag över det.

Nej nu får jag ta och svara på alla mina kommentarer jag fått idag!
Skoj att så många börjat läsa min blogg, hoppas att ni stannar kvar här.

Publicerat: 2010-09-27 @ 21:39:11


2 kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

jag mpr super! gjort i helgen? :)

2010-09-27 - 21:55:29 | URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Gör det gumman..hoppas att du kommer gilla den lika mycket som mig..sov så gott..

2010-09-27 - 22:01:01 | URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0