Förste september

Kan inte förstå att vi redan har den 1.e sept idag.
Denna sommaren har verkligen bara runnit iväg, men det kanske beror på hur mycket jag jobbar och står i. Jag har ju snittat på 150 timmar varje månad. Känns så skönt att ha ett jobb att gå till istället för sitta hemma och göra ingenting.
Detta är då min sista vecka på schema innan jag faller tillbaka till min timanställning igen, men har redan fått tider för 2 veckor efter jag kommer hem från Kreta. Vilket känns riktigt underbart :)

Även fast det kanske är lite segt och alltid jobba så blir det ju fina pengar i längden som man kan både göra det ena och det andra för. Just nu håller jag på att sparar till en kommande flytt och till en turkiet resa i maj nästa år.
De sägs ju att den som spar han har ;)

Publicerat: 2010-09-01 @ 10:36:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0