Det är inte lätt i alla lägen.. ;)

Har varit sämst på att skriva idag, förlåt mig!
Men jag har verkligen varit upptagen idag, vilket händer allt för ofta nu när jag väl är ledig på eftermiddagarna.

När jag kom hem från jobbet la jag mig i soffan och tittade på tv "Emil i Lönneberga" kan erkänna att jag inte såg så mycket. Mer än tills han hissar upp systern i flagstången. För sen sov jag gott i soffan, har inte ens vaknat av att min mobil ha ringt.
Men när jag väl vaknar var det dags att ringa till Sara och höra om hon hade tid och träffas idag. Så vi bestämde att vi skulle träffas nere i byn för en dagens, som då blev på kina resturangen. Satt som spicken i kistan ärligt talat, har inte ätit det på evigheter.

Så nu har jag precis kommit hem, har varit inne och handla lite till middagen ikväll som då bli taco. Pappa och jag blev riktigt sugna på det igårkväll. Fast ska inte börja med maten än, känns lite för tidigt att äta det kl 17 en fredagkväll.
Publicerat: 2010-09-24 @ 16:08:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0