Dejting på gång . . ;)

Nej nu är det nog för idag.
Med tanke på att jag ska upp omkring 3.30 så borde jag sovit för länge sedan. Men det är inte alltid så lätt att somna, speciellt när man inte är trött. Men nu kännde jag att john blund varit på besök, så tänkte bege mig upp till sängen och hoppas på att jag somnar direkt.

Sen hoppas jag att jag slipper vakna mitt i natten av ett ryck och vara rädd att jag försovit mig. För sen är det ett rent helvete att försöka somna om. Så då slutar det alltid med att man ligger och vänder och vrider sig i sängen tills det är dags att gå upp tråkigt nog.

Men sov gott och dröm sött när det är er tur att krypa ner!



Publicerat: 2010-09-22 @ 21:54:55


1 kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Sv: haha ja nu får du äta massor av thaifood :D yes, testa de restaurangerna!



Ha en fortsatt trevlig kväll, sov gott sen!

2010-09-22 - 22:58:11 | URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0