Dejting med John Blund om en stund . . ;)

Nu kom jag precis hem, har varit uppe hos mormor och morfar i deras stuga och hälsat på lite.
Får ju passa på och träffa min älskade gamelmormor som är nere här än, men på måndag då ska hon sätta sig på planet och åka tillbaka till Sundsvall.

Får ta mig en funderare sen och försöka få ihop några dagars ledigt så man kan åka upp och hälsa på henne. Måste ju även ta och träffa mina söta vänner där ifrån, synd det är över 110 mil upp :/

Men nu kallar sängen, fast först ska jag ställa klockan på ringning. Vet inte riktigt när jag ska upp men blir väl omkring 2.15 skulle jag tro. Så ni får sova så gott sötnosar!
Puss & Kram

Publicerat: 2010-09-24 @ 21:47:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0