Är förälskad i dem . . ;)

En av mina älskade vänner har ett par vita converse i skinn.
Har letat som en idiot efter dem och har inte hittat de någonstans och nu letade jag på internet och där hittade jag dem. Så nu är jag i valet och kvaltet om jag ska våga beställa dem eller inte :)

Tror jag beställer dem imorgon,
leverans tiden på dem är ju inte mer än 1-4 dagar. Med tanke på att jag snart fyller år så får de bli min födelsedagspresent till mig själv! Eller vad säger ni, kan jag inte vara värd det?


All Star Light Hi Converse Skor Vit Dam

Publicerat: 2010-09-19 @ 22:17:37


1 kommentarer
Postat av: HANNAH

Det tycker jag med :( men nästan!! :D Händer i veckan då?

2010-09-20 - 10:53:35 | URL: http://www.hannahborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0