9 dagar kvar . . ;)


Lånade av Solresor.se

Just nu är det bara 9 dagar kvar innan jag sitter på planet på väg till Kreta.
Det ska bli så enormt underbart och komma iväg denna kylan här hemma och inte nog med det. Utan även få lite färg på kroppen sådär lagom till hösten.

För jag ska ligga och sola hela dagen det kan jag lova, för brun det lovar jag er att jag ska vara.
En pepparkaka med lite ljus glasyr på toppen eftersom mitt hår blir nästan vitt av solens strålar. Men kan inget annat än att älska det. För man slipper färga den lilla utväxten man får.

Nu är nästan allt inför resan fixat, det är bara växla pengar som är kvar. Men tror till och med jag ska göra det idag på jobbet eller om jag kör inom Ystad imorgon och växlar på forex. Har bestämt mig att jag bara växlar 4000 och sen har jag ju mitt Visa kort med så kan ju ta ut mer pengar där nere.
Publicerat: 2010-09-01 @ 10:57:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0