Nu jävlar är det svett och tårar som gäller!

Fan fan och åter fan!
Att jag aldrig ska få sova länge när jag är ledig eller börjar jobba eftermiddag.
Men nu tänkte jag göra mig iordning för en powerwalk runda, kanske till och med blir att jag kommer springa lite då och då. Det är ju bättre att köra lite intervaller än att bara gå.
För nu jävlar har jag bestämt mig för att jag ska ner i vikt och min mage ska bort. Det får kosta vad det vill, svett och tårar är sånt man får vänja sig med. För det är ingen lätt jag ska ge mig in på.

Fast först ska jag få i mig en kopp kaffe.
Dock ingen mjölk i för det ska vara bättre med bara helt svart kaffe innan man ska motionera för det ökar förbränningen. Så jag får lita på det =)

Publicerat: 2010-10-06 @ 08:08:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0