When you told the world you´re mine

Sådär nu är jag hemma från jobbet.
Kan inte mer än säga att jag gillar både jobbet och mina arbetskollegor.
Har skoj dagarna i ända på Sturup =)

Fick även fler tider nu framöver i december, det känns så underbart att känna att de uppskattar mig och vad jag kan åstadkomma med. För annars hade jag inte fått så många timmar som jag har.
Jag låter sådär lite smått pengakåt, men man kan inte bli annat när man flyttar med tanke på hur mycket allting kommer att kosta. Vill inte ens räkna på kvittona nu, så får se när allting är klart sådär lagom till jul för då ska jag handla tv. dock vet man ju inte riktigt vad tomten kommer med heller =)

Publicerat: 2010-11-24 @ 15:06:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0